Alla inlägg under februari 2010

Av diomey - 23 februari 2010 17:23

Visst går tiden fort när man har roligt, snart kan jag rida ;)

De senaste veckorna har Uddevalla fått sjukt mycket snö, det är jättekul tycker jag. Lite tråkigt att tak osv. rasar in men annars har vi ett underbart vinterlandskap.

Dio har löshoppat ännu en gång, inga vägringar den här gången. Han verkar tycka att det är skoj, fast han ser ut som en dressyrhäst när han hoppar och får inte med sig ryggen riktigt. Men vi övar ju =)


Tömkört lite och behöver givetvis öva mer på styrningen men att börjar förstå när man driver honom framåt. 


Thomas har varit med ut till stallet en dag, de verkar ju faktiskt gilla varandra!

   


Äntligen har jag fått se min lugna fina häst busa lite också..

 


Jag tycker det är jättekul att se att hästarna i lösdriften har det så bra. Flocken fungerar bra ihop och jag har inte sett någon frysa trots att det varit ganska kallt. Men visst kostar de att ligga på topp och det är klart att man blir trött..

  


Dio lämnar hösilagebalen när han såg att matte stog där och tog kort..

  


Jag & Carro har naturligtvis vart på prommenad också. Bäbis envisades med att få leda. De är så söta dom här två!

      



Min prins!

     

Av diomey - 23 februari 2010 17:16

Dio 20 februari


Manke: 152 cm

Kors: 155 cm


    

Presentation


Diomey´s Blogg!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Klotter


Ovido - Quiz & Flashcards